11 sept. 2008

Minunatul aeroport Baneasa

Am fost aseara sa astept pe cineva in Aeroportul Baneasa. Ma rog, in fine, sa-l numim aeroport, eu mereu am zis ca arata de parca ar fi autogara Obor. Uneori mai rau.
La ora 20.30, era o aglomeratie ingrozotoare. In interval de 15 minute au aterizat 4 avioane: unu de Torino, altul de Bolognia, Unu de Bali si al 4-lea nici n-am mai auzit de unde venea. O gloata mare de oameni astepta pe cate cineva din aceste avioane. Bine bine. Ce s-au gandit cei de la Baneasa? Sa puna tot la Sosiri si o imbarcare, spre Barcelona. Si s-a mai facut o coada care iesea pana in trecerea de pietoni de afara. Ingramadeala, injuraturi, mirosuri, ingramadeala si afara, si peste strada, si pe gazon... Asta era doar chinul de afara.
Inauntru, va dati seama. Oamenii din 4 avioane inmultit cu cam 150 de oameni in avion. Cam 600 in sala aia care e cat biroul meu de la Sapte Seri care nu este de loc mare. Pe banda de bagaje (foarte mica si cea din baneasa, ca doar o stim), aruncate gentile din toate cele 4 avioane. Ingramadeala. Minim 600 de bagaje apartinand celor 600 de oameni. Si fiecare om trebuia sa-si gaseasca proipriul bagaj. Sa te fereasca sfantu' sa ai mai mult de o geanta...
Ii vedeai pe fiecare cum rezista in functie de cum ieseau. Primii, mai norocosi si mai relaxati. Urmatorii suparati, urmatorii nervosi. Urmatorii injurau. Am stat acolo o ora in plus fata de aterizarea avionului. Am ajuns pana la faza cu oameni care ieseau plangand de nervi si stres, tipand si toate cele. Nu stiu peste inca jumatate de ora cum ar mai fi fost. Am fost totusi norocoasa. Persoana care o asteptam avea un singur bagaj. Si l-a gasit intr-o ora.

1 comentarii:

O femeie spunea...

Bali sau Bari? :D
ca e o diferentsa...mica. Cateva mii de km, din prima oamenii vin din concedii, relaxati, din a 2a ... de la munca, morocanoshi :D

Victor zice aerogara-autogara Baneasa. Are dreptate :D