13 sept. 2008

Doar daca simt la fel

Nu e nevoie ca u prieten sa-ti zica multumesc ca existi. De fapt prietenii nici macar multumesc nu e necesar sa-ti zica. E suficient sa iti zambeasca intr-un anume fel, sa simti o strangere de mana care se duce direct in suflet ca sa intelegi si sa poti merge mai departe. Pentru momentele astea, merita tot. Pentru sentimentul de a fi apreciat de un suflet pe care tu il apreciezi, nu e nevoie de cuvinte. Cuvintele spuse prea des cred ca darama de fapt asta. Am zis dupa accident ca oamenii ar trebui sa isi spuna mai des cuvinte.
Dar nu poti zice in fiecare zi "te iubesc". Poti insa trimite in fiecare zi un zambet sau un gest catre cei din jur, iar ei vor intelege. Doar daca simt la fel.

3 comentarii:

Mary-Kate spunea...

imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar sa stii ca poti spune in fiecare zi " te iubesc" si cateodata chiar simti nevoia sa sui sau sa ti se spuna... chiar si zilnic! parerea mea...

Monyk spunea...

Asa am crezut si eu. Dar nu as vrea ca te iubesc-ul sa-si piarda din valoare sau din incarcatura emotionala

Anonim spunea...

:D:D:D?!