7 mar. 2008

Un pas inainte

Am trecut peste ideile mele preconcepute despre serialele romanesti produse de catre o televiziune si de ceva timp incoace am inceput sa ma uit pe ProTv la "Cu un pas inainte". Si stiti ce? Chiar imi place! Cu exceptia prezentei lui Smiley care ma depaseste (nu am sa inteleg niciodata cum un "artist" fabricat in romania poate sa le faca pe toate: canta, danseaza, este actor mai nou, model, sau mai stiu eu ce). Imi place de ei ca sunt curajosi, sa abordeze tot felul de probleme: nuditatea explicita, virginitatea la 20 de ani la tineri, lesbianismul sau alte lucruri de astea care se spun in soapta sau cu subinteles in filme.
De exemplu, personajul Elei: "Da, sunt virgina si nu, nu ma doare. Majoritatea oamenilor ca mine adopta o atitudine complet ironica de genul: nu am nevoie, ma pastrez. Te pastrezi pe dracu! A-i da-o afara in suturi daca ai gasi persoana potrivita! (...) Virginele suntem mai sensibile. La preludiu de exemplu. Pentru ca stiu ce e aia. (...) In cazurile critice, cele peste 20 de ani cautam explicatii. Poate ca am o problema..."
Ma rog, discursul continua, dar din partea mea nota 10 pentru scenariu. Sa fim serioase fetelor, si noua ne-au trecut de astea prin minte la un moment dat, dar cine recunoaste?

0 comentarii: