14 mar. 2008

liant

M-a intrebat cineva ce am mai citit in ultimul timp. Si nu, nu m-am fastacit. Chiar vorbeam la munca cu un coleg care zicea... "Bai, eu n-am mai citit o carte de 2 ani, ca nu am timp". Si l-am admirat. Nu pentru ca nu a mai citit, ci pentru ca nu ii e teama sa zica.
Revenind. Am citit Zully Mustafa - "Strugurii s-au copt in lipsa ei". Draguta carte, scrisa destul de melancolic (deci pe gustul meu). E povestea a doua prietene. Si a doi iubiti, dar care se iubesc separat. Sau in contratimp. Este o poveste despre cum sa pretuiesti omul de langa tine, si nu atunci cand il pierzi asa cum facem noi, ci atunci cand inca mai langa tine. Este vorba de un mic oras de provincie. Unde fiecare personaj incearca sa-si urmeze "dorul de duca", sa evadeze. Seamana putin cu Tulcea mea... :P

0 comentarii: