24 mar. 2008

Poate ca doare..

Iris ramane totusi Iris. Am fost aseara la concert si au fost minunati. Nu ca Baniciu n-ar fi, mai ales ca a canta si Miruna. Dar Iris... au facut atmosfera, am cantat, am sarit, am tipat... Dupa vreo 2 ani de concerte Iris au cantat si "Nu ma uita". Nu o mai auzisem de mult live. Imi aduce aminte mereu de petrecerea de acum multi ani de la Gelu din club de la Babadag. De bataia cu tort, de dormitul pe masa cu capul langa acvariu, de pereti si perdele pline de frisca. O fi fost bun tortul ala. Pacat ca nu a apucat nimeni sa il guste. Si imi mai aduce aminte de George si Catalina. Si de inca ceva... :P
Cand ajung la Tulcea promit ca fac tot posibilul sa-l vad pe Gelu. Ma dau peste cap, bat pe cineva. Dar de ajuns tot ajung. Pentru ca el pastreaza in privire ceva ce aveam eu candva. Si mi-e dor de picturile din clubul copiilor din Babadag.
"Nu ma uita, poate ca doare
Speranta ce se pierde-n urma ta.
Nu ma uita, da, poate ca doare
Te asterapta-n noapte doar iubirea mea"

0 comentarii: