8 mar. 2008

Mi-e dor de mare...


Din vina Liviei, bineinteles... mi-am pus pe desktop o poza cu marea, renuntand dupa o luna aproape la cea cu Crispus. Marea din poza mea (poza pe care mi-a dat-o de altfel livia ca ea s-a plimbat de curand intr-acolo) este foarte calma si linistita. Imi place marea atat de mult in perioada asta a anului... nimeni nu este pe plaja, nimeni nu o tulbura, nu sunt oameni in jur... ici colo mai vezi cate un caine, dar ei sunt de-ai casei. Nu prea imi place vara la mare, decat daca e la mare la Sulina. Nu-mi place caldura insuportabila, nisipul care iti intra peste tot si de care nu poti scapa. Dar in perioada asta stiu ca imi place atat de mult... doar sa stau sa o privesc si sa o ascult, nimic altceva. Astept 1 mai. Sper ca planurile sa nu se schimbe. Dar atunci va fi lume, multa lume. Poate ajung sa o vad totusi mai devreme. :D

0 comentarii: