11 oct. 2009

zile senine...

Ieri am invatat sa joc Remi. Da, am aproape 25 de ani (vaaaaaiiii... cat de muuulti) si nu stiam sa joc remi. Si cum mi-am chemat copii din viata mea la mine, am gasit de cuviinta sa ne petrecem o dupa amiza de sambata cu joculete (asta dupa ce am gatit ca eroul. Na, daca ai copii, ii cresti. Daca nu, oricum cresc singuri!)
Si m-au invatat remi, adevarat, am luat bataie, dar nu conteaza... un sut in fund, un pas inainte!
Unde vroiam sa ajung cu asta. Pai... mi-am adus aminte cat de bine e sa petreci astfel de zile linistite. M-am trezit pe la 11.30 (asa e cand stai noaptea la baut si Creepy animation night, prietenii stiu de ce :P, am plecat la cumparaturi si apoi m-am apucat de gatit. Si desert, ca doar venea Georgica si nu scap fara sa fac clatite in fata familiei Ostafi :)).
A venit George, Alex cu Alexandra (draguta prietena si-a gasit fina'miu, sa-i traiasca!) si am chemat-o si pe Iulia, ma gandeam eu ca o sa am nevoie de intariri.
M-am simtit putin batrana, recunosc. Sunt anul 1 si sunt frumosi si visatori, si traiesc lucruri noi pentru ei si nu au timp sa-si faca probleme existentiale ca ale mele... descopera Bucurestiul, viata in camin, colegii de facultate, cursuri... habar n-au ca abia acum incepe totul! zilele frumoase si apoi noptile lungi...
Am renuntat si la Gala Anim'est de seara pentru jocul de Remi, am ras mult si nu m-am mai gandit de loc la lucrurile care imi bantuie mie existenta.

In alta ordine de idei (si cum am mai spus, oricum ideile mele n-au nici o ordine), mai e putin pana vineri.
Si am emotii.
Intalnire de 10 ani de Speologie. Prieteni vechi, oameni de care mi-e frica si oameni pe care ii iubesc, oameni care mi-au construit existenta si caracterul, oamenii care ma iubesc si pe care i-am facut mandri, oameni pe care i-am dezamagit. Oameni dragi si lucruri ingropate, dar va fi foarte frumos, eu cel putin asa vad ceea ce se va intampla vineri la Palat si sambata - duminica in Chei, acolo unde am fost noi tineri si frumosi si unde am crescut tineri si la fel de frumosi.
Abia astept!

0 comentarii: