8 oct. 2009

oricum, oricand!

La multi ani, Sim drag!
Asa cum am mai spus-o, atunci cand e ziua cuiva drag din viata mea, simt nevoia de a epata, de a striga.
Sim a mea e o persoana foarte speciala, intr-un alt mod decat sunt ceilalti oameni din jurul meu. Imi place de ea ca e puternica si hotarata (schiopateaza intr-o directie, dar stim amandoua ca e bine asa).
Imi place de ea ca a stiut mereu care imi sunt defectele si cand sa-mi dea o palma, cand sa ma incurajeze la prostii si cand sa zica stop!
Stiu ca traieste mult pentru altii si cadou de ziua ei as vrea sa ii demonstrez ca pentru mine nu a trait degeaba!
Ziua lui Sim trebuia sa cada intr-o zi de joi, nu? Nu faci in fiecare zi un sfert de secol... ups! era secret?
Te iubesc mult de tot Simule drag si azi nu sunt in cea mai buna stare creativa, dar iti multumesc ca existi, am sa fiu langa tine oricand si restul toate toate de ti le doresc eu le stii oricum!

0 comentarii: