5 oct. 2009

stranger

Uneori ma simt intr-un film prost.
Sunt scorpia, sau aia care ii pacaleste pe toti. pe care o iubesc toti si apoi realizeaza ei datorita unor circumstante ca de fapt e scorpia rea care strica vietile tuturor.
Cred ca filmul meu e o telenovela, dar eu ma opresc la secventa aia in care nu ma mai chinui sa le dovedesc contrariul sau ca gresesc.
Ma resemnez si las pe fiecare sa creada ce vrea, pana la urma de ce m-as chinui?
Mi-as dori ca oamenii sa creada in mine pana la capat. Sa nu se opreasca la o greseala sau la o vorba aruncata aiurea, la o barfa sau un om mai bine sau mai rau voitor care n-are ce face cu viata lui si se gandeste s-o strice pe a altuia...
Uneori am impresia ca altcineva conduce totul si ca acel regizor, daca vreti, are ceva personal cu mine.
Iarta-ma dar pentru mine esti un strain. As vrea sa fii mai mult, dar nu ma pot uita cu alti ochi la tine.
Cred ca am nevoie de un om nou in viata mea, trebuie sa ma fascineze o personalitate...

0 comentarii: