16 feb. 2009

Leapsa

Incepe sa imi placa. Ms, Rox, chiar daca am vazut cu 2 zile intarziere.

SUNT: cea mai frumoasa din orasul acesta :)
AŞ VREA: sa ma mut din Bucuresti
PĂSTREZ: toate nimicurile, de la bilete de tren la pietre si flori uscate
MI-AŞ FI DORIT: sa fiu mai sigura pe mine
NU ÎMI PLACE: mirosul si gustul maslinelor
MĂ TEM: de singuratate si de mine uneori
AUD: multe lucruri care nu as vrea sa le aud
ÎMI PARE RĂU: ca nu am stiut sa lupt pentru ce am iubit
ÎMI PLAC: narcisele albe
NU SUNT: nimic din ce par a fi, dar nu ai cum sa stii asta decat daca ma cunosti
DANSEZ: cu Livia in birou
NICIODATĂ: nu am fost sigura de cineva
RAR: zambesc pe interior
PLÂNG: la Dansez pentru tine si alte emisiuni de astea care te santajeaza emotional
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: sincera cu mine si cu voi
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand ma las calcata in picioare de buna voie
SUNT CONFUZA: in ceea ce privesc sentimentele mele
AM NEVOIE: de cineva care sa inteleaga tot si sa ma iubeasca cu toate defectele mele
AR TREBUI: sa am mai mult curaj si mai multa constiinta.

Pasez leapsa la Sim, Carmen, Dani si, evident, cine vrea sa o mai ia.

0 comentarii: