28 feb. 2009

Discutii despre mine... putin prelucrata

- pe bune tu esti nebuna ma enervezi
- mi-am dat seama ca a fost ca orice alt idiot care isi doreste ceva si dupa ce are se pisa
- ce-si dorea el d data asta?
- sa vada ca ma poate avea; a vazut, acuma bafta
- esti paranoica
- nu gasesc alta explicatie
- nu cautzi unde trebuie; explicatia e la tine.. tu alegi ce vrei sa crezi sau nu.. crezi ca adevarurile supreme ajuta? eu cred ca nu intotdeauna; tie nu iti face bine
- eu o vreau pe cea reala, nu pe cea care imi face bine
- ca nu vreau sa ma mint
- tu vezi numai punctul tau d vedere; nu ai cum sa stii realitatea aia pe care atat ti-o doresti... tre sa stii ambele puncte de vedere si mai ales trebuie sa t gandesti cat din timpul tau pretios si scurt vrei sa aloci acestei cautari!
- destul, nu ma grabesc nicaieri
- hmm oare?
- daca sunt prea agresiva t rog sa-mi spui
- nu esti. doar ca tu nu stiu de ce... de fapt stiu, pentru ca ma iubesti - crezi tu ca oamenii tre sa ma iubeasca pe mine; mai, ma iubesc, unii... dar sunt si unii care isi bat joc; iar ca iubiti... i suck
- you suck or they suck?
- mai... unu, doi... dar cand deja e o lista... banuiesc ca i suck
- ok..
- sa recapitulam
- undeva gresesc si incerc sa-mi dau seama unde
- hmm... io pot sa zic asa:
1. da, io te iubesc, asta-i clar.. motivele sunt oarecum lesne de inteles.. ca esti in aceleasi cautari ca si mine.. si esti un om bun si frumos.. si crezi k timpul tau e al tuturor
2. cred ca oamenii te iubesc din cel putin aceleasi motive.. plus ca reusesti sa-i aduni.. d toate felurile.. si culorile...
3. nu cred ca la ora asta cautzi unde trebuie... sunt la fel d convinsa k si eu gresesc exact la faza asta
4. imi pare rau sa-ti spun, dar te agatzi d unii prea mult.. si ai prea mari expectantze d la unii si altii.. si faza e ca afli adevarul pe care il cautzi.. si esti dezamagita...
- si d aici intrebarea mea: nu e mai simplu sa iti placa c vrei tu sa-ti plac d la fiecare fara batai d cap?
- cand ma agat de unii oameni o fac pentru ca ei creeaza asteptari
- cautzi printre oameni p care ii admiri dar care nu prea mai au secrete pt tine.. ; nu.. imaginea ta asupra lor... este exact ceea ce vrei tu sa crezi k sunt
- primesti ceea ce dai; tu dai bine si frumos...; iti raspund si ei in buna amsaura la fel..
- dar nu vreau asta bagami-as, nu dau ca sa primesc in schimb
- pai nu econtrolabila asta, e automata
- eu vreau doar pe unu care sa ma iubeasca si sa ma respecte si ma agat uneori ca tampita de cate o imagine care ar putea sa faca asta; pana la urma nici macar nu cred ca inafara de cei doi (mai mult primul)... putin... n-am iubit pe cineva; am iubit ideea de ce puteau ei oferi - vreau sa existe unu in viata mea care sa ma ajute cand am camera inundata si imi pluteste mocheta; care sa ma ajute sa-mi repar calculatorul cand e varza. Nu ii cer cine stie ce, vreau doar sa stiu ca este.
- si nu vreau sa ma mai simt folosita ca o carpa de care ai nevoie sa te stergi, apoi stergi si pe jos si apoi o si arunci ca ti se rupe
- ia mai du-te in ... si raneste-te pe tine cand iti faci ... in fata oglinzii! incearca cu un cutit. Gata, ma calmez. Am draci si daca n-as fi de piatra acu as incepe sa bocesc, dar nu pot asta ca is tampita
- bun. sa zicem k nue cea mai buna zi a ta. In loc sa t bati cu monica mai bine investi sa o iubesti, pana una alta fat frumos nu e chiar aici... si nu esti d vina decat cand crezi k dai prea mult cand crezi k esti carpa d sters p jos
- incearca sa te lipesti si de oameni bucurosi care isi iubesc vietzile and so on...
...
- astea sunt de fapt pauze cand mai imi f... unu creierii; in rest.. drumul meu e acelasi de cand ma stiu
- eu nu vreau sa ma impac cu franturi, pentru ca sunt defecta si pentru ca nu am stiut sa raspund nici macar la te iubesc, asa cum a fost el; Desi il iubeam atunci. Si pentru ca nu sunt in stare sa plang desi as vrea sa o fac
- daca vrei totul fara bucatzele nasool... bucatzelele alea sunt totul; nu exista om care sa nu fie iubit; dar vad ca momentan nu t iubesti tu pe tine - ia iubeste-te suficient incat sa nu mai cautzi adevaruri absolute
- rad, is nebuna. Nu stiu de ce

1 comentarii:

Anonim spunea...

Monicule mai bine puneai niste semne in fata liniutelor sa inteleaga si omul normal cine, ce si cand zice. Sau era un monolog (din ala care la limba romana nu se numeste monolog, da eu asa ii zic pentru ca vorbesti singur)? In orice caz asculta persoana aceea, care iti zice bine ce iti zice cu iubitul.