7 feb. 2009

in culori...


Da, da, da. E totusi primavara.
E deja maine, dar maine... imi voi face codite, le voi impleti si prinde cu floricele.
Imi voi pune cerceii cu gargarite.
Si tricoul cu fluturasi.
Ma voi intinde pe iarba si voi lasa soarele sa scoata din mine ce e mai frumos.
O raza imi va lumina parul, alta fata si voi simti caldura pe spate.
Nu imi voi lua ochelarii de soare, voi prefera sa imi intre soarele in ochi si sa ma stramb, cu riscul de a face riduri.
Si imi vei lipsi, chiar daca imi va fi bine.
E primavara si ma bucur, imi face bine.
Vreau sa pictez.
De ce nu mi-a luat nimeni cadou de ziua mea acuarele, pensule si bloc de desen? Mi-as fi dorit mult asta... si mi se pare stupid sa mi le cumpar singura.
Si apropo de acuarele... imi place mult postul asta.

0 comentarii: