5 feb. 2009

Leapsa !!!


He he... iar leapsa!

1. Intră în al 4-lea folder din calculatorul tău unde îţi ţii tu pozele.
2. Alege a 4-a poza din acel folder.
3. Adaugă o scurtă descriere.
4. Pofteşte 4 oameni să facă la fel.

Iată ce-a ieşit:

Folder: Sibiu - 30 decembrie
Poza am sa o numesc.... Flocea si sambuca.
Se ia un shot, se tine in gura, vine Cristi in cazul de fata cu foc, se da foc la alcoolul din gura si apoi se stinge cu praf de scortisoara.
Si cat ma bucur ca a trebuit sa aleg a 4-a poza si nu a cincea!

Predau leapsa mai departe: carmen, Dale, Sim si Alex (care va avea cu siguranta o poza foarte tare, oricare ar fi ea)

4 comentarii:

A Not So Spotless Mind spunea...

Numai chestii picante ies la tine:)))

Monyk spunea...

Nu am trisat, serios.
Daca trebuia sa iau a 5-a poza, serios ca trisam :))

Alexandra Dinca spunea...

Am raspuns..si sper ca nu te-am dezamagit. Nu am vrut sa trisez asa ca iata.. :D

Dale spunea...

hmm...e cam complicat pentru ca la mine in folderul cu poze sunt alte foldere in care sunt alte foldere..unde defapt sunt pozele... dar voi incerca :D