3 apr. 2008

Plimbari


Imi place sa ma plimb. Mereu mi-a placut. Oriunde, cu orice. Asa ca azi toata ziua am avut un zambet de la o ureche la alta pe toata fata. Pur si simplu nu mi-l puteam dezlipi. Ma uitam in oglinda si ma bufnea mai rau rasul cand ma vedeam cum aratam.
Eram asa... sclipitoare, zambeam incontinuu, ma bufnea rasul de una singura, m-am uitat la Friends si radeam prin casa... Si asta pentru ca maine plec. Si nu oriunde, ci la Sibiu. Si nu oricum, ci cu Cristinica cu masina, cu Adina, Cris si Karmencita copilu' problema. Imi plac mult nebuniile astea si abia astept sa revad Sibiul. Niciodata nu cred ca as putea sa ma satur de acest oras. Este pur si simplu... Minunat!
Deja imi fac 1000 de planuri cu unde sa le duc pe fete, ce sa vizitam, cum o sa mergem in muzeul satului, urcatul in turn, etc etc.
Nici macar nu stiu daca o sa reusesc sa dorm de nerabdare. Sibiu..... here i come!!!!!!!!

0 comentarii: