15 apr. 2008

Multe zambete

Sunt f f fericita. Am fost la evenimentul despre care v-am vb, din Club A. A fost minunat, extraordinar. In timp ce ma uitam la filmarile vechi (anii '60) ii ziceam Liviei: "Nu-mi vine sa cred ca omul acesta nu mai este". Iar ea, scumpa cum este, imi spune: "Ba mai este..." Si asa e. Spunea Pittis in unul din interviuri ca el nu vrea sa-si terimne viata cu "." ci doar cu "..."
Asa e!
Florian Pittis este exemplul tineretii mele. Este un exemplu in viata mea, chiar daca nu mai este aici. Este omul care a trait mereu clipa. Si dupa cum am mai zis si in alte circumstante, trebuia sa ma nasc mult mai devreme. Sa traiesc in generatia lor, sa pot merge la concertele de pe stadioane. Si trebuia sa ma nasc in Ardeal.
Am zambit incontinuu, nu m-a enervat nimic, am uitat si de vise si de tot. Pentru ca nu conteaza cat de lung ai parul, important e cat si cum gandesti!

0 comentarii: