9 apr. 2008

Dor de duca...

Printre poze, zambete, amintiri si plimbari. Azi a iesit Unu&Unu si articolul mult asteptat. O sa il pun si pe blog. A iesit frumos, sunt destul de multumita. Atat cat poate fi multumit un perfectionist. :P
Urmeaza un alt weekend, iesiri din nou in oras (am cam inceput sa ma invat cu pierdutul noptilor si dansatul). Apoi deplasare la Scornicesti :)). Tare, nu?
Am primit azi si o invitatie putin ciudata, dar care, culmea m-a bucurat. Apuseni, vara, speologie, In amintirea vremurilor trecute. Interesanta provocare. Am acceptat-o desi va fi greu. Mi-e tare dor de profu, de intunericul pesterii, de umezeala din galerii, de salopeta si casca care nici macar nu mai stiu unde sunt. Ghetele le stiu totusi, sunt mereu pregatite. Mi-e dor de focul de tabara, de cantecul din suflet, de porumbul furat si facut la foc, de cort si sacul de dormit care nu l-am folosit de mult timp.

"Dragi prieteni si colegi, am hotarat de dragul vremurilor trecute sa organizez o tabara a spoelogilor tulceni, speologi ce am fost si sumtem. De aceea va trimit acest mesaj in speranta ca voi trezi in fiecare din voi acel spirit liber, acea iubire de natura si interesul care v-au facut sa veniti la speo acum cu "ceva timp in urma". Incerc momentan sa vb cu cei de care pot da si cu care as merge oricand bucuros in aceasta deplasare. Ma gandeam la sfarsitul luni iulie inceputul luni august ca perioada de referinta pentru desfasurare si ca loc Muntii Apuseni. Nu am vorbit cu profu' momentan si as vrea sa vorbesc cu el numai dupa ce primesc o confirmare de la voi. Detalile nu sunt stabilete insa pentru cei care vor dori sa se angajeze intr-un asemenea eveniment astept sa ma contacteze pentru detalii superioare.Si pentru confirmarea prezentei.Data este usor flexibila!
Sa raspundem prezent la
aceasta provocare! Sa aratam ca inca mai avem un cuvant de spun in ceea ce inseamna speologia.
Razvan Baluta"

Cum poti refuza asa ceva? Si mai ales pe Razu' :) care e la fel de scump cu mi-l amintesc. Imi zicea azi Dif pe mess ca vremurile alea au apus, ca nu mai avem timp de chestii de astea. Dar eu o sa-mi fac! Pentru ca timpul nu exista, ti-l faci! nu exista nu am timp, ci doar dorinta de a-ti face.

Si tot Razu a pus un status care nu stiu daca e cu sau fara referire la o eventuala incercare de a aduce vremuri apuse, dar e frumos: "Plangi degeaba dupa ziua de ieri si dupa ce a fost candva mai bine fa ceva in amintirea a ceea ce ai pierdut candva"

Iar salopeta, cortul, casca, lanterna si sacul de dormit plang dupa vremuri apuse. O sa le ascult.

0 comentarii: