16 apr. 2008

Invarte bah de volan ca de aia e rotund!

1 ora prin centru cautand un loc de parcare. O alta ora prin trafic pana la munca. Trezit dimineata cu o ora intarziere, intarziat cu o ora la medic. Totul este decalat astazi cu... o ora. Iar daca toate aceste ore se aduna... nu mai fac calculul.
In orice caz, Bucurestiul este un haos. Se circula care cum apuca, politistii in intersectii sunt dezastru, locuri de parcare ... lipsa! Ma bucur ca n-am masina, desi de multe ori am nevoie de una sau este cineva destul de saritor incat sa ma ajute cu una. Imi place sa fiu in dreapta si imi place sa merg cu Cristinica, macar ma distrez, mai ales cand ne luam micul dejun in trafic si ne clacsoneaza astia din spate ca uitam sa inaintam la verdele de la semafor. Unde mai pui ca mancarea poti sa ti-o cumperi in timp ce Cristinica este... tot in trafic!
In orice caz... urasc zilele de miercuri ca imi este somn dupa martea pierduta in redactie, urasc zilele de joi ca sunt atat de grele asteptand vinerea si vinerea o urasc ca nu trece repede. Iar voi ati zice ca urasc zilele de marti. Nu urasc in schimb serile de marti, oricat ati zice ca ma contrazic. Seara de marti e frumoasa, chiar daca plina de stres, nervi si rautati. Dar mi-a intrat in sange.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Bai, ti-ai pus in cap sa ma faci vedeta blogului?! Pentru ca merit? :))) Bun mic dejun! Sanatoooos. :) S-a obisnuit gargaritza sa se manance pe ea... inauntrul ei... data viitoare ne bagam dedesubt :P