4 iul. 2009

Zgomotul unui vis

M-am trezit pe la 6, din cauza porumbeilor ce locuiesc in balconul meu. Oricat de des i-as da afara, ei se intorc, ganguresc, se bat intre ei, se cearta, zboara, se intorc.
M-am ridicat si din pat chiar, cu gandul sa ii gonesc, dar nu i-am mai vazut pana am ajuns la fereastra.
Zgomotul masinilor ce pleaca din parcare, zgomot de motoare turate, zgomotul copiilor din fata blocului. De ce or iesi asa devreme afara?
Zgomot de claxon de bicicleta, zgomot de jucarii din plastic care tipa. Doua jucarii diferite, doua zgomote diferite.
Zgomotul calculatorului, de ce l-oi fi lasat deschis? Aud cum se conecteaza si se deconecteaza de la net, iar nu merge wireless-ul bine, daca il fur de la vecini cum as vrea sa mearga?
Zgomotul telefonului, mi se termina bateria la Orange, nu vreau sa ma ridic sa-l pun la incarcat. Deodorantul de camera fasaie la fiecare 36 de minute, de ce or fi ales astia tocmai 36, de ce nu o suma rotuna, 60, sau 35, sau 30?
Sunetul soneriei, sa deschida altcineva.
Suntem multi intr-o camera, se rade mult si eu ma cert cu tine la telefon, iti explic ca ea nu te mai iubeste, ca degeaba te incapatanezi, ca daca te-ar iubi ar lupta pentru tine, uite, cum o fac eu si ma umilesc si plang la telefon. Sunetul plansului meu, sunetul vocii tale.
Vine Alinuca, e insarcinata cu al doilea copii si e mai frumoasa ca oricand, e cea mai frumoasa fiinta pe care o cunosc. Incerc sa te conving sa vii, ne asezam cu totii la masa, suntem multi si e galagie, toata lumea e bucuroasa. Zgomotul rasului lor, pahare ciocnite, urari, zgomot de bucurie. Apari si tu. Inchid ochii, parca ma doare sa te vad, las capul pe spate sa vii sa ma saluti.
Zgomotul celor trei saruturi lungi pe frunte. Nu-ti mai dezlipesti buzele de pe fruntea mea, e un zgomot aproape surd, doar eu il aud, ar putea sa dureze o vesnicie.
Din nou zgomotul soneriei, n-a fost decat un vis, a plecat cine era la usa.
Din nou zgomotul telefonului, am sa-l pun la incarcat tottusi, si un fas de la deodorant, miroase frumos, de ce nu il inchid cand dorm?
Sunetul melodiei lasate deschise, zgomotul din mine provocat de vis doar eu il mai aud, doar pe mine ma macina. Iar.

0 comentarii: