20 iul. 2009

foarte tare

Tot incerc sa-mi adun gandurile sa scriu ceva.
De mult timp, si uite ca nu reusesc.
Sa o luam pe rand. Saptamana trecuta: putin stresanta, niste emotii, niste ganduri, niste unghii roase si niste interviuri. Una peste alta, n-a fost rau.
Apoi a urmat un weekend foarte frumos, asa cum ar fi trebuit sa fie, cu mici scapari pe ici pe colo.
Multumesc tie caci stiu ca ai sa citesti.
Apoi sambata cu barca pe lac in gradina zoologica, cu fantani arteziene si maimute, cu baloane de sapun si copii multi si frumosi.
O duminica intre prieteni si "o camera micuta, dar de prieteni plina/ Si-aveau si foc in suflet, si-n ochi aveau lumina"
Si seara cu un spectacol ce mi-a adus acel ceva in suflet... apoi ras cu lacrimi. Apoi lacrimi de tristete.
Mi-e asa de dor de oameni dragi si cuvinte sincere incat si acum imi mai tremura mainile.
Am primit multe complimente frumoase.
Mama si tata spiritual, izvor de veselie si optimism (si cat de norocosi cica ar fi oamenii din jurul meu ca le aduc si lor asta)si muuulte altele... acu simteam nevoia sa ma laud.
Eu totusi un gol acolo, undeva... dar despre asta in alt post.
Intre timp... o sa le zic LOR ca ii iubesc. Foarte tare.

0 comentarii: