29 iul. 2009

despre suflet...

Mi-e frica sa mai scriu, cum mi-e frica sa caut ce e in mintea si in sufletul meu.
Si pentru ca refuz sa mai scotocesc si sa mai gandesc atat de mult, ma feresc si in a scrie prea mult. Ma uit in urma si vad perioada in care scriam si cate 2-3 posturi pe zi. Aveam inima plina si simteam nevoia de a refula.
Nu ma intrebati care e reteta si cum am reusit sa nu-mi mai fie asa de rau, sa nu mai fiu trista si sa ies din starea care o aveam. Poate ca a fost timpul, poate ca a fost raceala care mi-am impus-o sau pur si simplu trebuia sa treaca perioada critica... habar nu am.
Nu s-au schimbat foarte multe in viata mea, ma simt insa mai usurata.
Unii spun ca sunt mai rece si ca nu mai sunt atat de eu... dar e pur si simplu varianta mai simpla, cred.
Cand am fost la Tulcea am avut parte de o seara minunata cu oameni dragi. Am iesit cu Prof si cu Gelu la bere. Se bucurau ca doi copii, desi au 50, respectiv 40 de ani. Niste oameni extraordinari si foarte importanti in viata mea. Doi oameni care au contribuit enorm la ceea ce este Monica acum. Sau Moni.
Si Gelu se uita in ochii mei si-mi spunea ca ma comport ca o femeie care a pierdut iubirea vietii ei si acum nu mai crede in nimic. I-am zis doar ca imi este greu sa stau langa un om fara sa inceapa sa ma irite dupa 4 zile si ca de asta mi se pare aproape imposibil sa ma vad casatorita curand. Prof imi zicea ca se va intampla asta exact cand nu ma voi astepta ma va lovi (nu dealtceva, dar vrea sa-mi fie nas de prea multi ani :D). Si mi-a mai spus prof ceva: ca nu conteaza nimic din lucrurile dupa care alergam acum. Si ca sufletul e singurul lucrur de cautat langa tine, pentru ca in timp, nimic din ce conteaza acum nu va conta. Nici ochi frumosi, nici barbatii perfecti, nici banii, nici cariera, nici macar cuvintele. Lucrurile se pierd si se transforma in timp, toti ne schimbam, sufletul e singurul lucru care ramane concret.
Iar sufletul meu te cauta si te striga...

1 comentarii:

umbre spunea...

Din clicuri in clicuri am garat si pe site-ul tau intr-o ameteala de seara dupa o zi poate prea tulbure cu o linistire parca prea senina.

Am citit cateva postari si nu am putut sa nu ma regasesc in anumite momente din trecutul meu. Probabil asta este si motivul pentru care am ales sa las ceva scris.

Un om este atat de frumos pe cat de pur iubeste. D-asta poti vedea oameni cu un fizic modest dar cu o stralucire interioara care te surprinde si cuprinde incat acele mici defecte fizice nu mai au valoare..Iubirea adevarata este aratata si manifestata prin gesturi, fapte si nu vorbe, "siropuri" si alte lucruri de genul.

E foarte bine sa iti daruiesti dragostea neconditionat unui alt suflet, dar este de neacceptat sa i te daruiesti cu totul necondiionat.

Ca sa ma exprim mai clar, un om care nu iti apreciaza cu adevarat existenta in viata lui nu te merita. Eu aici vorbesc la modul general, nu te cunosc si anturajul tau cu atat mai putin, dar din suficiente experiente traite si simtite iti spun aceste lucruri.

Ai spus la un mom dat ca unii te vad mai rece, dar ca tu iti simti sufletul mai usor, mai liber. In fapt ai reusit sa te detasezi de lucruri in care punei prea mult patos, iar persoanele care ti-au reprosat "raceala" erau simplu derutate pentru ca nu mai aveau pe cine "calari" emotional..si normal ca nu le placea..dar aceasta detasare trebuie sa apara la un moment in viata fiecaruia si ea vine pe masura maturitatii. Fiecare isi are viata lui si fiecare trebuie sa isi spele rufele murdare in propria "vana".

Practic linistea la care am reusit sa ajung dupa multe lupte a constat in dezvoltarea unor virtuti. in cazul meu au fost rabdare, iubire neconditionata, acceptare - unele lucruri trebuie acceptate asa cum sunt, nu trebuie sa ne bagam in lectiile de viata ale altora, chit ca noi avem dreptate, cheia e sa faci deosebirea intre ce trebuie schimbat si ce trebuie acceptat.. - fermitate, detasare si..pe baza astora am reusit sa ma ridic din multa mocirla. Si te asigur, odata ce tu iti schimbi conditia de existenta, langa tine va veni acea persoana care va reusi sa iti raspunda sentimentelor.


M-am lungit un pic asa ca pun momentan punct. Sper ca nu am deranjat prin aceasta..interventie scrisa.

Ps. recomand sa asculti AYO..are niste piese foarte faine..


Pe curand