27 iul. 2009

dincolo de "Da" sau "Nu"...

Sunt cateva zile in an pe care le astept cu inima tresarind.
Una este ziua mea, cand mi-am facut un obicei de a-mi aduna oamenii dragi. Un alt moment e candva vara, cand sper sa ajung la Sulina. De vreo 2 ani nu mi-a iesit si am un sentiment neplacut cum ca nu-mi va reusi nici vara asta.
Un alt moment e ziua lui Gelu, mai e e sfarsitul lui octombrie si ziua de Florii...
Unul dintre aceste "evenimente" este Folk You pe plaja in Vama Veche. Este destul de greu de inteles ce se intampla acolo pana nu esti prezent, e greu de inteles atmosfera si cuvintele si muzica ce pluteste in aer... Si are loc weekendul acesta si voi fi acolo si voi plange si voi rade, ma voi bucura, voi canta si voi privi... va fi un amestec total de sentimente, reactii, senzatii, ganduri, amintiri, planuri, vise, dezamagiri, bucuri... nici nu mai stiu.
Stiu doar ca vor fi niste zile de neuitat si mai ales niste nopti de suflet.
Si imi tot alung un gand... cum ar fi fost sa fii cu mine acolo. Si doare sa-l alung, ar fi fost niste zile perfecte... oricum vor fi, trebuie. E cantec, e Vama, e Imre, e folk, sunt oameni dragi...
Daca nu ma credeti pe cuvant, cititi si aici ce spun cei cu suflet si condei mai antrenat ca al meu.
Dincolo de orice vama, dincolo de aparente, doar cu suflet, cu marea langa, dormit pe nisip, picioare in apa, firicele de nisip in talpi...

0 comentarii: