12 iul. 2009

Vreau sa ma indragostesc

Da, vreau.
Vreau sa-mi bata inima mai tare cand ii aud vocea, sa ii caut in disperare mana, sa il caut cu privirea prin multime, sa merg aiurea pe strazi in dorinta disperata de a-l intalni.
Sa tresar la fiecare atingere, sa tremur cand ma tine in brate, sa ii mangai chipul si sa-i sarut ochii, sa zambesc unui zambet si sa ma doara o lacrima.
Vreau sa am pentru cine sa ma gandesc cum sa ma imbrac, cu ce haine imi sta mai bine, sa ma imbrac frumos si sa ma dau cu rimel, sa-mi pun sandalute si sa imi asez parul, sa caut cei mai dragi cercei si sa ma gandesc ce-mi pun la gat...
Vreau sa ma trezesc dimineata zambind la gandul ca azi ne vom vedea, vreau sa merg mandra prin oras si sa zambesc mereu si sa fericesc oamenii din jur.
Sa ma gandesc de doua ori inainte de a ma da cu un parfum, sa-mi aleg crema perfecta, sa imi fac unghiile.
Sa am pentru cine sa ma fac "mumusica", sa am pentru cine sa-mi propun sa mai slabesc ca sa se mandreasca cu mine, sa am pentru cine sa visez si pe cine sa fericesc.
Da, cred ca imi doresc sa ma indragostesc. Imi doresc sa am voie sa fac asta.

0 comentarii: