28 mai 2009

Vreau

Vreau...
- sa pot rade din toata inima fara sa imi pese de nimic
- sa am siguranta ca maine va fi mai bine
- sa am din nou o motivatie pentru care sa stiu ca merita
- sa stiu ca acolo, mereu, cuiva ii va pasa de mine
- sa am timp pentru mine: sa dorm, sa desenez, sa alerg, sa stau intinsa in iarba
- sa simt frumusetea din jur si sa nu le mai vad pe cele urate
- sa zambesc atunci cand imi este dor si nu sa ma intristez
- sa respir aer curat si sa mangai animale
- cand obosesc sa nu simt asta in minte, ci in trup
- sa ma doara talpile si nu creierii
- sa-mi zica mai des oamenii bravo si mai putin de ce?
- sa nu imi mai pun atat de multe intrebari la care sa nu am raspuns
- sa ii fac pe cei din jur sa fie mandri de mine, nu dezamagiti
- sa rad la soare, nu sa ma incruntez
- sa ma plimb prin ploaie fara sa ma grabesc
- sa gasesc solutii, nu mai multe probleme

Da, din pacate ai avut dreptate cand mi-ai spus ca "ne mintim singuri cand spunem ca va fi bine"...

1 comentarii:

Simona Ionescu spunea...

Auzi nu stiu cine ti-a zis k te minti daca zici ca va fi bine.. Probabil e un optimist bine informat, ca sa nu-l numesc un pesimist.. K banuiesc k e un el..
Anyway.. Io sunt o optimista prost informata..dezinformata actually..
Si sustin vrerile tale.. In buna masura el sustin din motivul egoist ca sunt si ale mele.. Mai putin aia cu durutul creierilor.. nu dor pt k nu cred ca mai am prea multi:))
Revenind...
Daca te opresti din vrut ai doua variante: ori ai murit ori esti Dumnezeu. Cum noi nu suntem nici morti nici Dumnezeu ar fi bine sa profitam ca suntem bucatele mici si sa vrem. Ce sa vrem? De fel ce ni se pare ca nu putem!
Deci dream on honey, ca nu minti pe nimeni. Asta esti tu!
pupeeesss