20 mai 2009

Ce mai faci prietene?

Ce mai faci prietene?
Sau... mai degraba... iti mai amintesti de mine?
Cauti semne de la mine in ultimele zile, cand mai simplu ar fi sa ma intrebi direct ce mai fac. Poti sa imi dai un telefon (nu e nevoie de o ocazie ca sa faci asta) sau sa imi faci o vizita. Si asa ai ramas dator cu berea aia...
Dar daca e mai bine asa, pe tacute, am sa-ti zic ca fac destul de bine. Am avut o perioada proasta, dar acum deja incep sa vad altfel lucrurile.
De cand facem parte din lumi diferite nu m-am schimbat prea mult, poate doar m-am mai maturizat si m-am facut putin mai puternica. Nu mai cad din nimicuri asa cum m-ai cunoscut doar tu, nu mai sufar atat de mult pentru altii asa cum ai vazut doar tu.
Ciudat... stii... esti singurul care a vazut atat de mult in mine. Fiind poate singurul om pe care l-am intalnit si care stie sa asculte mai mult decat o faceam eu. Am luat putin din tine. Sper sa fi lasat si eu ceva din mine.
Ma gandesc des la tine, mi-e doar de zilele alea cu plimbari interminabile si discutii despre... nici noi nu cred ca stim ce. Mi-e dor de gustul de bere baut alaturi de tine... parca totul era un ritual si cand ieseam cu tine la o bere planeta se invartea mai incet. O faceam noi sa stea pe loc si sa se odihneasca.
Mi-e dor de discutiile alea interminabile si de strangerea in brate de la final, unde stiam ca intr-o zi vom reusi, speram ca tu sa reusesti primul.
De fiecare data mi-era frica de faptul ca va fi ultima si vei disparea din viata mea. Incet incet incepusem sa diminuez frica si nici nu mai stiu cand a fost ultima data cand planeta s-a oprit in loc.
Cred ca in acea noapte... de care si acum mi-e frica sa-mi amintesc.
Ultima data cand am vorbit pareai bine si neschimbat. Desi pare ciudat sa nu te fi schimbat deloc in tot acest timp.
Nici nu stiu ce imi lipseste din tine, desi am avut momente in care m-am abtinut cu greu sa nu vin sa-ti bat la usa plangand. Doar tu puteai asculta, intelege si da un raspuns intrebarilor mele.
Dar poate ca sensul trebuia sa-l gasesc singura. M-as fi putut atasa prea tare de tine... si nu e bine sa depinzi doar de un singur om, nu ziceai tu asta?
Mi-e dor de tine si nu stiu de ce am lasat timpul intre noi si de ce lasam orgoliile si nimicurile sa ne tina deprte. Dar probabil stii tu mai bine... mereu ai fost cel intelept.

0 comentarii: