9 dec. 2009

Obsesia de azi... si de maine, dar mai ales de ieri


Vasile Mardare - La despartire
Asculta mai multe audio Muzica

In ziua despartirii noastre,
cand as putea sa te jignesc,
prefer sa-ti spun ca pe-o iertare -
ca te-am iubit Dumnezeiesc.
Eu zilnic mi-am invins cu tine
chemarea propriului mormant
Dar vai, in fata ta, invinso
consimt sa ma declar infrant

N-am ce sa-ti explic
nu mai vreau nimic
dintr-o viata doar atata ne-a ramas..
Si-n acest final, noi paradoxal
facem nunta si botez si parastas

Ai fost prin voia mea printesa
peste-un intreg regat din timp
Ne-am cunoscut din intamplare
si tot asa ne despartim.
Ca un desert imi este fata
Intre cutremur si deochi
M-a prefacut intr-o epava
Furtuna lacrimii din ochi

N-am ce sa-ti explic
nu mai vreau nimic
dintr-o viata nici o clipa n-a ramas..
Si-n acest final, noi paradoxal
facem nunta si botez si parastas.

Si vai, parea ca e o gluma,
o cearta fara de motiv
Si vin juratii sa anunte
ca totu-i mort definitiv
Nu mai exista vindecare
Nici har intoarcerii-napoi
S-a spart si-i una cu nisipul
paharul setei dintre noi.

N-am ce sa-ti explic
nu mai vreau nimic
dintr-o viata doar atata ne-a ramas..
Si-n acest final, noi paradoxal
facem nunta si botez si parastas.

0 comentarii: