29 nov. 2008

pentru ca

pentru ca de data asta imi pasa. chiar imi pasa.
pentru ca m-am saturat sa vad oameni nefericiti.
pentru ca m-am saturat ca cei ce nu merita sa fie iubiti sa fie iubiti cel mai mult. Pentru ca m-am saturat ca cei care merita cu adevarat sa nu aiba parte sau sa ajunga sa nu cunoasca niciodata aceste sentimente (si nici macar nu stiu daca ma inscriu in aceasta categorie).
pentru ca dupa mult timp nu-mi mai e teama sa recunosc
pentru ca pentru prima data am sa strig si eu ca vrea
pentru ca imi doresc si eu ceea ce am crezut ca doar altii pot avea
pentru ca viata e atat de frumoasa si ata de scurta
pentru ca e totul mult prea scurt si nu avem timp de intrebari
pentru ca nu avem timp nici macar de explicatii
pentru ca vreau sa traiesc fiecare clipa ca si cand ar fi ultima
pentru ca vreau sa fac lucruri frumoase
pentru ca AM DE OFERIT
pentru ca pot mai mult
pentru ca am nevoie, pentru ca imi doresc
si pentru ca imi pasa.

0 comentarii: