17 nov. 2008

Ceauseasca imbatranise. Ea frumoasa nu fusese niciodata, dar cine sa-i fi spus?

Nu am mai ras atat de foarte mult timp... Am citi postul asta, intamplator, pe un blog.
Se numeste "vorbe de duh petcuciene" si sunt cateva din replicile care ne-au facut anii de facultate mai frumosi. Amintesc din ele:
- Sigur ca n-ati auzit, voi sunteti la clasa de flaut
- Despre cenzura ce sa va mai zic eu sa cititi, ca eu va zic si voi tot nu cititi
- Norocul vostru e ca nu cititi, ca scapati de anumite disconforturi
- Aveti niste priviri pierdute… Macar dati si voi din cand in cand din cap
- iti dau o palma de nu te vezi, ca nu e nici vecinul Basescu acasa sa te prinda
- Ca de obicei, nu aveti intrebari. Copii consecventi, nu asa, nu va schimbati voi de pe azi pe maine
- Ceauseasca imbatranise. Ea frumoasa nu fusese niciodata, dar cine sa-i fi spus?
- Sa va dau un reper cultural. Biblioteca Academiei e vis-a-vis de cazinoul Victoria (castigatoare la puncte replica asta, dupa parerea mea).
Ii multumesc domnului Marian Petcu pentru asta, mi-a facut viata mai frumoasa. Restul aici. Si-i mai multumesc si proprietarei blogului, nu am cont pe wordpress ca i-as fi multumit personal.
As adauga la tot ce a scris ea aia cu
- "fetito, nu mai fi indecenta in fata barbatilor"
sau momentul cand Petcu deseneaza linii si "X" pe tabla:
- "Stiti bai derbedeilor ce e asta? E biblioteca bah! Iar X-ul asta e raftul de comunicare! Nu l-ati vazut niciodata, asa-i?"
Sau replicile alea multe de genu
- "N-ati auzit de cartea aia, ca doar nu se vinde acolo unde beti voi bere!".

2 comentarii:

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Super comic blogul. Avem si noi ceva specimene pe la facultate la master. Am notat cateva perle ca sa ma amuz cand va veni vremea...retragerii...O saptamana frumoasa!

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai gasit/citit postul "petcucian" si ca l-ai amintit si pe blogul tau. Cred ca sunt(em) multi cei carora proful le-a inveselit anii de facultate :D