27 nov. 2008

4 (patru)

Incerc sa ma adun. Simt nevoia sa scriu. Nu stiu de unde sa incep si cu ce sa termin.
ce e cu mine? Nu stiu. Iar daca eu nu stiu nu pot sa va zic nici voua. Pot sa zic doar ca mi-e bine. Ca ma bucur din orice nimic. Si despre asta e vorba in viata nu? Sa inveti sa te bucuri de lucrurile simple si mici. Pot sa zic ca mi-e si rau ca ma cuprind tot mai des emotii puternice. Si ca imi pun intrebari.
Incerc sa evit asta. Nu vreau intrebari, nu vreau nici planuri. Nu vreau sa ma gandesc la ce va fi daca... Vreau doar sa ma bucur. Sa pot oferi. Daca o sa regret randurile astea in scurt timp is o fraiera. Sa imi aduceti aminte ca am zis asta.
Sunt vesela. Colorata (ar trebui sa vedeti ce background mi-am pus pe hi5 :)) da, am hi5, nu sunt f mandra de asta). Sunt putin nebuna. Imprastiata. Si imi place mult sentimentul asta.
Anul asta cred ca m-am indragostit de vreo 3 ori. A fost f scurt de fiecare data (va dati seama ca nu a fost indragostit in adevaratul sens al cuvantului). A... si de 3 persoane diferite :D.
Acum sunt bine. Sper sa fiu din ce in ce mai bine. Nu depinde doar de mine

1 comentarii:

Anonim spunea...

cred e frumos sa ti se faca rau de la emotiile puternice :)