11 nov. 2008

La multi ani, Monica mea!

Monica mea este o poveste. Chiar asa o cheama, sa stiti, Poveste. Cineva zicea candva ca e cel mai frumos nume de familie care il stie. E cea mai draga prietena a mea, cu rscul de a le supara acum pe celelalte. Pentru ca e speciala si directa, sincera si realista. Cand am cunoscut-o pe Monica nu o suportam. Ziceam ca e rea si increzuta. Ma enervau pantalonii ei mov si gri metalizat. Apoi am inceput sa o indragesc din ce in ce mai tare. In timp a renuntat si la pantalonii metalizati. Am ajuns la momentele in care mergeam prin tot felul de locuri si ne prezentam: "Noi suntem Monica". Unii ne placeau, altii ne urau. Dar Monica mea este speciala.
Si pentru ca e speciala, are doua zile de nastere. Azi si maine. Intr-una e nascuta, in una e trecuta in acte. Deci, azi si maine o sarbatoresc pe ea.
la multi ani, Monica mea draga, stii ca te iubesc tare de tot, mi-e dor de tine si inca sper sa vii la rezidentiat in Bucuresti.

1 comentarii:

Anonim spunea...

si nu mai sunt rea si increzuta??? nu pot sa cred...ce s-a intamplat cu mine?! stii ce mi se pare mie cel mai frumos? sunt convinsa ca mereu o sa fim prietene, "no matter what". e o siguranta cam rar intalnita, dupa mine.