11 nov. 2008

Ce mai faci, tinerete?

Asa ma intreaba mereu Prof'.
Si are mare dreptate. habar nu avem noi cat de mult trebuie sa profitam de perioada asta a vietii noastre.
Habar nu am de ce ne facem griji pentru tot felul de lucruri care apar. Ca ne iubeste sau nu ne iubeste, ca avem sau nu bani, ca vine ziua de chirie sau ca nu iese nu stiu ce la munca. Ca ne streseaza sefiin sau colegii, ca nu ne place lumea.
Doamen ce dor o sa ne fie candva de grijile astea! De momentele astea... Asa cum imi e dor acu de adolescenta, de anii de liceu, de viata in Tulcea. Asa o sa plang probabil peste 5 sau 10 ani de anii astia.
Asa ca... si ce daca nu ma iubeste? Si ce daca nici macar el nu m-a iubit? Si ce daca nu ma iubesc toti oamenii care as vrea? Si ce daca nu ma plac toti? Si ce daca am probleme? Si ce daca nu am bani, ma enerveaza sa muncesc si nu ma plimb pe cat de mult mi-as dori?
Sunt fericita, am prieteni, se va gasi cineva care sa ma iubeasca, poate intr-o zi voi avea suficienti bani incat sa-mi fac toate poftele, poate intr-o zi nu voi mai sta cu chirie... Am multi prieteni extraordinari, sunt sanatoasa si tanara...
Chiar... ce faci, tinerete?

1 comentarii:

Anonim spunea...

si dupa ce se rezolva toata enumerarea ta, o sa ai o lista noua, poate mai lunga si sigur ca mai greu de realizat, pentru care o sa-ti faci alte griji :) nu prea ma pricep la incurajari azi :))