18 iul. 2008

plecaciune

Poti sa zambesti ca se poate si mai rau
Poti sa imi scrii din cand in cand, nu am sa citesc tot, ci printre randuri
Poti sa razi putin cand iti aduci aminte de prostiile pe care le faceam
Poti sa incerci chiar o incursiune in rabdarea mea, stii ca am sa am rabdare pana la final pentru simplul zambet
Poti sa incepi prin a-mi spune "plecaciune", sa-mi vorbesti in limbi pe care nu le cunosti si le pocesti cuvintele
Poti sa glumesti spunand ca daca nu mi-a trecut supararea sa nu citesc pana la capat, desi stii ca o voi face
Poti sa te bucuri ca am ajuns la ultimul rand desi stiai ca o voi face
Poti sa folosesti cuvinte cu subanteles, am sa ma fac ca nu vad
Poti sa ma rogi sa "te introduc in seama mea" sperand ca glumind astfel ai sa ma imbunezi
Poti sa te indoiesti ca iti voi raspunde la fel de optimist
Poti sa-mi asculti nervii si toanele zambind pentru ca oricum stii ca am sa te iert
Poti sa vorbesti nonsens
Iubirea sta-ntr-un colt uitata... nu mai continui, stii tu cum se termina fraza
Poti sa ma provoci, stii cat sunt de orgolioasa si voi raspunde
Poti sa apelezi la amintiri, sa atingi punctul sensibil pe care oricum il cunosti
"Realizezi ca vor urma multe nonsensuri, cuvinte fara legatura..asa ca sterge inainte sa citesti.." poti sa imi mai zici si asta
Nu poti sa ma mai intrebi de Monica aceea... asta chiar nu mai poti.
Ma opresc la jumnatatea drumului... sau la jumatatea mailurilor de la tine. Nu ma judeca. Mi-a fost pentru o clipa dor.

0 comentarii: