31 iul. 2008

Happy faces


Nu stiu de ce in ultima vreme blogul meu are un aer cam pesimist asa, sau putin trist. Ciudat lucru, pentru ca in ultimul timp eu zambesc mult. Dansez prin birou, rad de toate tampeniile (vezi filmulete cu anume oameni cantand si dansand "pumnii mei minte nu are"). Incerc sa dorm cat mai mult sa recuperez, imi sta mintea la prostii, visez tot felul de chestii dubioase si ma trezesc razand de mine.
Cu toate astea, ma intreaba prietenii: ce ai, esti trista, esti suparata, cine te-a suparat... bai... sincer, nimeni!!! Sunt vesela, viata mea e colorata, astazi mi-am spalat hainele si am asezat pe sarma in aceasta ordine: tricoul cu festivalul de circ, tricoul rosu cu fluturi, ricoul cu crispus, tricoul verde, apoi cel albastru, apoi altul rosu. Si mi-am dat seama ca traiesc in culori vii si frumoase.
Si nu sunt nici trista, nici suparata. Sunt vesela si colorata. Ce a fost la Sibiu a ramas acolo, n-am de gand sa ma gandesc la lucrurile ce nu au fost in regula, ci doar la cele misto. Si am la ce, cu siguranta!

0 comentarii: