18 iul. 2008

Best friends forever

Sunt defecta. Nu ma mai pot imbata ca pe vremuri. Am baut aseara cam cat a incaput si nu m-am imbatat. O mica durere de cap si atat. Nu tu ameteli, euforii, nimic!
M-am distrat aseara in schimb f tare cu niste oameni foarte misto. Ii explicam acum cateva zile lu' Cutie cum pot eu sa ating starea aia de multumire, fericire, euforie sau cum s-o chema ea fara alcool, fumat, sau alte "ajutoare". I-am zis ca la mine depinde totul de oameni. Si aseara mi-a dat dreptate. Asa e, e simplu.
Momentul culminant a fost desigur sa o vad pe Cristina dansand. Am avut un flashback de ala urat cu ea pe patul de spital si toata perioada plina de intrebari daca o sa se ridice sau nu de acolo. Si ma uitam la ea cum dansa, cu mai multa energie ca mine. Foarte misto. Kodak moment cum as spune...
In alta ordine de idei, e bine sa ai oameni frumosi in jur, e si mai frumos sa ii vezi simtindu-se bine, e bine sa mai iesi din cand in cand intr-o escapada chiar si cu cateva beri in plus si... sa nu uitam ca de azi intru in concediu o saptamana. Ma asteapta tulcea, galati, concertul metallica si... sibiu!!!
Iar titlul acestui post... e o gluma cu lista de messenger a lu cutie!

0 comentarii: