29 iun. 2008

unde dai si unde crapa

Am facut-o si pe asta!
M-a sunat Ana zilele trecute, cam trista si depresiva. Am incercat sa o scot din stare, a doua zi era la fel. Si uite asa am plecat eu samabata dimineata spre Constanta, dupa o noapte petrecuta pe terenul Salii Polivalente la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Autobuz-autobuz-autocar-masina-ana. Am vorbit, ne-am plans, eu ei si ea mie (se pare ca nu era singura care avea nevoie sa vorbeasca despre ceva sau despre cineva). Am fugit seara la Scoica Land, ca de, voiam si eu sa vad de ce e asa de vestita locatia (sa va zic ca nu am priceput nici acum, dar lasa sunt eu mai proasta).
Am facut o ora si ceva prin Mamaia de aglomerat ce era, am auzit de la Ana cam toate injuraturile care le stie, am stat la coada ca cersetorii pentru un loc la o masa, am asteptat o ora pentru o pizza. Intre timp am mai dat ochii si cu o fosta colega ce s-a fandosit putin prin fata noastra si a plecat mai departe in lumea ei, cea a limuzinelor. Prietenii stiu de ce.
Apoi m-am intalnit cu Monica mea, care era asa de draguta incat imi venea s-o smotocesc incontinuu.
Azi... plaja, plimbare, mancat si plecat la Bucuresti. Nu va mai plictisesc cu amanunte.
Ce voiam sa zic este ca imi pare foarte rau ca nu am avut timp sa ma vad cu toti oamenii dragi din Constanta. Iarta-ma Nik, nici macar nu ti-am zis ca sunt in cta. Tot t iubesc.
Si voiam inca o data sa precizez: ce-ti doresti si unde ajungem: mi-am dorit sa merg la mare la sulina. Am facut plaja la Mamaia, care e opusul a tot ceea ce-mi doresc: aglomeratie, fitze, barbati libidinosi si mult zgomot. Nu muzica, zgomot.
Uf.... :(

2 comentarii:

cristina spunea...

Cred ca a fost doar un joc de strategie dorinta ta de a ajunge la Sulina...de fapt nu stiai cum sa ajungi la Bamboo_ul din Mamaia sa-ti etalezi superbii cercei turqoise :P
Vorba ta, unde dai si unde crapa :)

Anonim spunea...

Te iert ca nu ai venit sa ma vezi...cu conditia ca atunci cand vii in vama pentru concertele folk sa ma anunti si pe mine si..sa ma iei si pe mine...eu nu am cu cine sa merg!(Nic)