3 oct. 2008

My stuff

Ultima oara cand am baut excesiv de mult imi repetam in continuu ca sunt o tampita. Sau ii repetam Alexandrei, in fine... saraca.
Nu, stati linistiti, nu m-am imbatat din nou. Asta se intampla o data la cativa ani din cate observ, si nu se mai intamplase de mult. Nici nu se va intampla. In fine.
Atunci stiu de ce repetam ca sunt tampita. Era o situatie, un om sau mai multi, sufeream (cred) intr-un mod foarte ciudat si trebuia sa ascund asta.
Azi, treaza fiind mi-am repetat iar cat sunt de tampita. Si asta ca reactionez uneori ca naiba. Si ca ma implic prea mult in niste lucruri care chiar nu ar trebui sa o fac. Serviciul, de exemplu. Si apoi mai si urlu ca nebuna la oameni care n-au nici o vina.
Imi aduc aminte cum l-am dat pe Adi Popa afara din birou. Sau cum am urlat atunci la Ramona, desi, pana la urma, nu era vina ei ca mie nu-mi mergea Quarqul intr-o zi de marti.
O sa imi iau si apararea totusi... Da, sunt o tampita... dar nu o fac din rautate. Doar ca nu gandesc intotdeauna inainte de a reactiona.

0 comentarii: