19 mai 2008

Zi frumoasa

Azi a fost o zi buna. Chiar foarte buna. Nu stiu daca s-au aliniat sau nu planetele, dar a fost de bine. Cris a iesit din spital pe picioarele ei, ba mai mult de atat a urcat si 4 etaje. Sunat atat de mandra de ea incat imi vine sa-i ridic o mica statuie, si nu de aia unde fac ceva cateii.
Crispusii o sa apara la Maruta si ma bucur tare si pt ei. Am mai primit si un telefon simpatic si optimist dimineata (in fine, dimineata la unii :D)
Mi-am gasit casa! Eh??? Cartierul e cu amintiri cam neplacute, dar in fine... Dupa ce o sa varuim si facem curat o sa ma apuc de decorat ceea ce imi face maaare placere.
In weekend vine si Dani in Bucuresti, asa ca nu pot decat sa ma bucur. Iar duminica va culmina cu venirea lu' Anamaria. Mi-e tare dor de ea...
Deci da, cam asa arata o zi reusita. Cu vesti bune, lucruri bune. Si un zambet mare.

0 comentarii: