19 mai 2008

Timpul nu il ai, ti-l faci!

Mi-am promis, mai ales dupa accident, ca de acum incolo, voi avea timp.
Asta pentru ca am decis mai de mult ca timpul nu il ai, timpul ti-l faci.
Sunt atat de multe lucruri importante incat trebuie sa poti sa le faci! Si cu toate astea, nu-mi ajunge! Am o nepotica de o saptamana si iar eu nu am vazut-o inca. Mai am de facut 3 proiecte pentru la master, si nu sunt inca gata, ba mai mult, nu sunt nici incepute. Am de facut vreo... multe articole si nu am facut decat unul. Si nici nu am facut ceva important.
Intre munca, spital, alergat in goana dupa apartamente, impachetat chestii ca sa ma mut, nu am facut nimik! Doar noaptea muzeelor si timpul petrecut pe mess. As' noapte m-am trezit intr-o cumplita durere de rinichi... (ca de!) si m-am uitat pe pereti de la 3 pana la 6 si ceva. Am vazut rasaritul, ca nu-l vazusem de mult... Si am stat cu ochii in calc. Acum ma gandesc ca as fi putut scrie un articol in timpul acela... sau macar un inceput de proiect. O sa-mi fac eu timp de toate! Trebuie!

2 comentarii:

copilul problema spunea...

Si ca sa citez pe cineva acum : "este timp,este.le facem noi pe toate.este imp! "

O femeie spunea...

nepotica are 10 zile!! Si daca nu te grabeshti...vei fi ultima care o vede... o sa vina ea la tine sa strige "tusha Monico..."