12 mai 2008

de multe ori, in viata, cele mai mari certitudini se dovedesc a fi cele mai mari iluzii

E foarte usor sa crezi in ceva sau in cineva. Unii zic ca greu le capata cineva increderea. Ei bine nu! La mine e exact invers! Ma leg foarte usor de unii oameni si le ofer la fel de usor increderea mea. Imi place sa cred in oameni, si nu consider asta un defect, ci o calitate. E adevarat ca de cateva ori mi s-a demonstrat contrariul, dar am luat si acest lucru ca pe o experienta. Se spune ca de multe ori, in viata, cele mai mari certitudini se dovedesc a fi cele mai mari iluzii. Ete na! Cred asta, dar pe de alta parte, cum am fi aflat ca pamantul e rotund???
E bine sa nu faci din cineva o prioritate, cand pentru el esti doar o alternativa. Asta e o alta vorba care-mi place, luata probabil, de cineva de pe un site cu statusuri de messenger (am auzit ca exista si de astea). Putin patetic, adevarat, dar asta imi place. Asta trebuia sa invat eu acum mult timp. Si cand ma gandesc cata lume am criticat datorita listei lor de prioritati care mi se parea total absurda!... Eu nici macar nu am una. Mie mi se pune pata pe anumiti oameni, putini de altfel si o tin pe a mea. De parca ei, ar fi singurii de pe pamant. Mai exista adevarat, si altii in viata mea de care imi pasa, dar care ii tin asa, acolo, undeva, ascunsi intr-un buzunar.
Aberez... nu? Ciuadat ca de fiecare data cand incerc sa exprim lucruri mi-e cumva frica sa nu bat campii, sa nu aberez sau sa nu devin patetica, de parca ar fi cineva in spatele meu si m-ar trage de urechi. Asta pentru ca oamenii s-au obisnuit sa afisez eu mereu fata aia de persoana puternica, ironica, care pune la punct totu si mai ales ce i se pare pe carari. Dar am si eu cararile mele.

0 comentarii: