18 mai 2008

Noaptea muzeelor

Foarte buna ideea cu noaptea muzeelor. Am avut aseara o aventura culturala ca sa zic asa. Am plecat la Cinemateca si am vazut un film vechi si bun cum aveam intentia. "Satra" in varianta ruseasca. Foarte misto, cu muzica buna si cateva secvente remarcabile. Apoi am lenevit pe fotoliile confortabile din Cafe Cinemateca, locul unde imi duc veacul de multe ori, am mancat din salata de pui foarte buna care o fac acolo. Am plecat apoi spre muzee. Ne-am oprit la arta unde era foarte aglomerat. Muzica, lumini, tablouri puse in scena de actori. Deosebit, intr-adevar. Adina si-a luat reportofonul si am pierdut-o repede printre oameni, eu cu Cristinica... pardon! Smotocel (hahaha unii stiu de ce smotocel) ne-am holbat si apoi am luat-o la pas spre Antipa. Smotocel ne-a parasit pentru un metrou, iar noi am bantuit. Am batut calea Victoriei de 2 ori, ne-am intalnit cu multi oameni, am intrat in Muzeul Taranului Roman (la ce coada era la Antipa nu te puteai apropia). Era o atmosfera foarte misto, parca a inviat dintr-o data tot Bucurestiul. Foarte multi oameni de tot felul pe strazi, tineri si maturi, copii... Chiar m-am simtit in alta lume, in alt oras, in alta tara. Am vorbit o groaza cu adina, amintiri si lucruri actuale, i-am facut saracei capul mare... dar a fost foarte relaxant. O seara chiar reusita, punand totul cap la cap. Ar trebui sa repetam experienta. :)

0 comentarii: