29 oct. 2013

mai personal de data asta

Daca tot suntem la momentul adevarului iar eu am una din acele stari in care devin brusc hotarata, sa scriem si despre prezent.

Si-ti scriu tie pentru ca stiu ca citesti si te intrebi daca e pentru tine sau nu iar eu iti raspund acum da, sa n-ai indoieli. Insa daca ai sa ma intrebi privind direct in ochii mei am sa ridic din umeri si am sa-ti raspund: ”tu ce crezi”?

Am ajuns in acel punct in care imi doresc. Imi doresc ceea ce cred ca tu mi-ai putea oferi, iar daca gandesc gresit si nu este asa, atunci imi asum asta.
Imi doresc sa simt mai des ceea ce simt cand sunt in preajma ta, imi doresc aceasta emotie si sentiment de bine. Imi doresc sa ma simt protejata in fiecare zi, imi doresc sa-ti ascult gandurile, chiar si atunci cand stim amandoi ca bati campii. Imi doresc sa fiu eu fara sa fac nici un efort, asa cum sunt in preajma ta. Imi doresc toate astea fara sa incerc sa te presez sau sa fortez lucrurile. Imi doresc ca toate acestea sa vina natural, pas cu pas. Imi doresc, pentru prima data de cand ma stiu, sa fac lucrurile cu rabdare. Sa ma bucur de fiecare pas.

Insa nu-mi doresc sa mai joc jocuri, oricat ar fi ele de frumoase. Nu-mi doresc nesiguranta intrebarilor, nu-mi doresc neincrederea in mine sau in tine sau in noi. Imi doresc sa fii hotarat, sa ai curajul de a a-ti asuma ce simti, chiar si atunci cand crezi ca simti gresit. Imi doresc sa nu te simti amenintat de ce simt eu, de trecutul sau sechelele pe care le avem toti. Da, acele bagaje emotionale. Ele sunt cu noi, nu le-am lasat in ultima gara.
Si-mi doresc asta pentru ca simt din nou, pentru prima data, ca merit. Merit un barbat care sa stie ce vrea si sa ma vrea pe mine asa cum sunt, cu plusuri si minusuri. Stiu ca sunt uneori o femeie prea puternica, ca alteori sunt patetica, stiu ca sunt prea independenta, dar invat sa impart. Stiu ca uneori intimidez, alteori controlez. Dar mai stiu si ca am multe de oferit si simt ca impreuna am putea trai o poveste frumoasa. Nu stiu sa-ti zic daca si ce simt pentru tine, stiu doar ca mi-e drag de tine (e cea mai sincera declaratie pe care o pot face) si simt ca noi doi, in aceeasi ecuatie, e de bine.

0 comentarii: