7 oct. 2013

Spune-mi, invata-ma

Sa-mi spui, te rog, ce fac?
Ce fac cu toate aceste sentimente pe care le am dupa ce ai intrat in viata mea?
Ce fac cu acest tremur care ma cuprinde pe interior si pe care nu-l pot controla? Ce fac cu aceasta durere de care nu vreau sa ma despart, desi simt cum ma imparte in mii de bucati ca mai apoi sa ma transforme intr-una singura ce apasa pe creierii mei?

Ce fac cu toate aceste ganduri ce pleaca spre tine si se intorc fara raspuns, ca un bilet de loterie in care nu ai ghicit nici macar un numar si pe care il arunci cu ciuda?
Spune-mi tu, cu visele tale frumoase, ce sa fac cu mainile cand sunt in prezenta ta? Cum sa-mi aranjez vorbele, care se duc aiurea, cum sa-mi desclestez bratele, cuvintele, gandurile? Cum ies din stransoarea asta care ma apasa din interior si care nu-mi da voie nici sa respir, nici sa gandesc.

Ce fac cu privirea-mi care te cauta mereu pe strada, cu zambetul acesta trist care mi se aseaza pe chip de fiecare data cand vorbesc despre tine?

0 comentarii: