26 oct. 2013

O mie

Te-am inventat undeva in mintea mea, ascuns printre alte o mie de ganduri.
Te-am inventat pentru ca nu am avut norocul de a te intalni, nu am avut curajul de a te recunoaste intre o mie de oameni, nu te-am auzit intre cele o mie de voci.

Intre cele doua mii de maini ale tale se indreptau spre mine dar n-am avut curajul de a le atinge, asa ca le-am inventat. Mi le-am inchipuit in toate noptile reci in care am avut nevoie de ele, le-am strans in palmele mele mult prea mici, le-am mangaiat de fiecare data cand in mine se lasa un gol pe care doar tu il puteai umple.

Ti-am inventat ochii calzi in care m-am proiectat de atat de multe ori. Uneori erau negri ca taciunele, alte ori verzi sau albastri sau caprui.
Ti-am inventat caldura din priviri, pentru ca nu am avut curajul sa o simt intre o mie de priviri diferite.Mi-am inventat sentimentele pe care le-ai trezit in mine, m-au durut acele cuvinte nespuse si pe care le inventasem.

Mi-am inventat o drama pentru ca nu am putut sa recunosc ca printre cele o mie de drame a noastra era cea mai insignifianta, pentru ca nu a existat nici o clipa.

Am inventat o mie de momente, in care tu erai prezent. Iar tu ai ales doar unul singur. Pe cel mai rece.

1 comentarii:

Olivia spunea...

Felicitari, scrii foarte frumos, din suflet:)