27 mai 2011

RATB azi (partea a II-a): Barbaţii la H&M

Recunosc, deşi sunt fan H&M şi dau buzna prin alte ţări când ajung, în Bucureşti nu am intrat încă. M-au speriat femeile ale nebune care în ziua deschiderii stăteau de la 5 dimineaţa la coadă.

Azi, în troleul 90. Urc la Universitate. Alături, doi domni pe la vreo 40-50 de ani. Genul burtoşi transpiraţi, dar nemirositori. Îi ştiţi. Cei varianta Light.
Unul îi zice celuilalt:
"Cred că mă mai duc azi odată pe la H&M să mai îmi iau o pereche de pantofi d'ăştia"
"Ce măh, nu mai ai pantofi?"
"Mai am măh, da mă simt bine în ei. Mai am şi de ăia mai subţiri, şi mai groşi"
"Păi şi îţi iei la fel?"
"Nu iau măh la fel, ce-ai înebunit? Îmi iau altă culoare".
"Aha, păi eu am treabă vreo două ore, poate ne vedem după să terminăm treaba aia" (mereu vorbesc aşa bărbaţii în autobuze, genul codat, n-am înţeles niciodată de ce)
"Păi facem aşa. Mă duc acu să iau aia, după care mă duc în H&M şi stau pe acolo vreo oră, exact cât să termini şi tu şi ne vedem acolo".
...

Context:
Venind de la Izvorul Rece spre birou pe jos, la biserica din intersecţie, o doamnă din poartă striga la un domn: "Hei, nea Nae, nu vrei să-ţi aduc nişte iarbă?".
Linişte.
Am trecut mai departe.
Mă gândeam să îi zic că vreau eu, dar mi-era teama că e o emisiune de aceea cu camera ascunsă.

0 comentarii: