18 mai 2011

A Friend in London

In fiecare an fac cate o obsesie pentru o melodie care participa la Eurovision.
Da, sunt unul din cei 10 oameni care se mai uita la Eurovision si unul din cei 5 uncool care a stiut si anul asta cand e finala.

In fine, cum spuneam, fac cate o obsesie. Acu 2 ani a fost Suedia. Anul trecut a fost cel mai simplu, ca a fost Germania care a si castigat. Si acu ma mai obsedeaza fata asta, cu tot cu melodia din 2011.
Anul acesta favorita mea - care m-a facut sa si votez - pentru prima data in viata mea de urmaritoare Eurovision - a fost danemarca.



Si-mi place si cum ii cheama pe baietii astia, chiar daca n-au avut prea multi prieteni in Londra care sa ii voteze

2 comentarii:

O femeie spunea...

hihi, si mie mi-a placut melodia lor.
Dar am votat cu Romania. S-a si vazut la votul final, a? :)

Monyk spunea...

Da, da. S-a vazut! Bravo, patrioti va vreau!