2 mai 2011

bordur'ale

Chiar si absent, faci parte din viata mea.
Ciudat, nu?

Astazi, de exemplu, mergeam pe strada si brusc am inceput sa ma gandesc la tine. Dupa 10 secunde mi-a alunecat piciorul pe o bordura si m-am imprastiat. Acum ma doare genunchiul deci, ma gandesc la tine :)

Ei, trecand peste partea amuzanta a situatiei, sa stii ca adesea ma gandesc la tine. Cu bucurie. Sper sa-ti fie bine. Iti este, sunt sigura. Meriti chiar daca adesea o gafezi. Cu totii facem asta.

Daca te intrebi de mine... sunt bine, sa stii. Ma bucur. Dar tu... tu... Te bucuri?

Da, am vrut sa fiu profunda, dar azi imi ies doar prostii pe degete.

Vroiam doar sa zic ca ma mai gandesc uneori la ei, ca azi am cazut pe strada ca o balega, ca am fost in weekend in vama si ca nu-mi mai place, ca am avut concert misto si m-am bucurat, ca au venit Dani si Osu si ca urmeaza iar o saptamana plina in care n-am sa am timp de nimic.

0 comentarii: