8 nov. 2009

Tribute to remember: FREDDIE MERCURY


Dragii si dragele mele...

Am evitat sa scriu pana acum despre asta, din superstitie.
Dar... acu a venit momentul.

Pe 26 noiembrie are loc mare veniment mare. Care am sperat sa ne iasa, am visat la el, am vorbit si acum vrem sa demonstram ca se poate.

Deci, sper ca ati auzit deja de Remember Freddie, e un eveniment care va avea loc la Hard Rock Cafe, intr-o zi de joi 26 noiembrie. Vine lumea, canta, danseaza, vine si Crispus si se joaca cu focul, face si Sim proiectii frumoase cu Freddie si in final banii adunati se duc catre 5 copii bolnavi de HIV care fac niste lucruri foarte frumoase.

Biletul este 30 de lei si poate fi achizitionat de aici (tot aici o sa gsiti si informatii cu cine canta) sau din reteaua Germanos, Librariile Carturesti, magazinele Vodafone sau la Sala Palatului, unde mai are Eventimul punct de desfacere. Sau, direct, in seara evenimentului de la Hard Rock Cafe.

Sper sa veniti cati mai multi, sper sa fiti si fanii muzicii baiatului astuia, sau daca nu, macar pentru tinerii astia 5 care fac niste chestii extraordinare in ciuda faptului ca sunt bolnavi si ne demonstreaza ca se poate. Iar daca nici unul din motivele astea nu va sunt suficiente, veniti pentru mine, care m-am implicat in treaba asta si sper din tot sufletul sa iasa.

Deci... veniti, aduceti-va si prietenii, ca e de sarbatorit. Si e pentru o cauza buna.
Si va asigur eu ca e un eveniment d unde nimeni nu fura, nimanui nu-i iese nimic, dar satisfactia e de alta natura, mai frumoasa. Si se poate, pe cuvant!

0 comentarii: