6 nov. 2009

anomalii

De obicei umblu cu aparatul de fotografiat la mine prin oras, dar saptamana asta nu l-am avut.
Inca nu mi-am despachetat bagajul de la Sibiu, mereu mi-e greu sa fac asta.
Mare pacat...

Marti, in Gara Basarab am vazut un anunt care doar in Romania, mai exact in Bucuresti il poti vedea: fac buletin de Bucuresti. Mai jos, numar de telefon.
Si eu care credeam ca doar in filme mai exista asta...

Miercuri, Gara de Nord de data aceasta, afis la chioscul de ziare: Pentru informatii referitoare la mersul RATB, 0,10 bani intrebarea.
Pe cuvant????
Cum pana mea sa ceri bani ca sa raspunzi la o intrebare pt oameni care nu sunt din Bucuresti si vor si ei sa stie cum se ajunge unde. Nu, romanu face o afacere si din asta, pretul e chiar decent... ce sa zic... poti sa te duci la chioscul RATB si sa obtii informatia pe gratis. Si ma gandeam eu... unde e doamna Udrea cu al ei punct de informare scump si tehnologizat din Gara de Nord?

Alta... ieri am fost prin oras... si am vazut nu stiu cati insi cu masti impotriva infectarii cu gripa porcina. Incerc sa ii inteleg pe oamenii putin paranoia care se feresc... dar am senzatia ca deja e o moda si mi se pare exagerat. Si o oarecare lipsa de respect fata de ceilalti, parca oamenii din mijloace de transport ar fi niste ciumati.

si nu mai zic nimic de ghivecele cu flori aparute in tot orasul... exagerat de multe si ingramadite!

0 comentarii: