15 nov. 2009

99 de lucruri despre mine...

Am luat o leapsa de la Bee, asta pentru ca mi s-a parut al naibii de provocator: "99 dde lucruri despre mine"

Bine, poate si pentru ca trebuie sa recunosc ca imi place sa vorbesc despre mine

99. imi plac serialele usoare, cu adolescenti
98. acum ma uit la Greek
97. cand eram in liceu aveam unghii negre si uneori par verde
96. am fost indragostita de cel mai bun prieten
95. imi place mirosul de pepene galben
94. nu-mi plac maslinele
93. imi plac narcisele
92. sunt alintata
91. si complexata
90. imi doresc ca intr-o zi sa scriu o carte
89. nu fac nimic pentru asta
88. am fixuri
87. pot deveni enervanta
86. am aere de sefa
85. imi plac complimentele
84. si sa primesc flori (ultimul an a fost destul de norocos)
83. ador muzica folk
82. imi plac pisicile
81. ma fascineaza barbatii cu tendinte depresive
80. sunt delasatoare
79. am crescut la bunici
78. asta a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat
77. nu am o relatie apropiata cu familia
76. sunt geloasa uneori pe familiile celor din jur
75. imi place muntele
74. nu-mi plac locurile cu prea multi oameni
73. sunt geloasa
72. nu stiu sa inot
71. stiu sa fac rapel
70. nu stiu sa skiez
69. sunt legata de trecut
68. imi plac lucrurile colorate
67. era o perioada in care ma imbracam doar in negru
66. prietena mea cea mai draga poarta acelasi nume ca si mine
65. desi nu-mi plac persoanele pe care le cheama tot Monica
64. cativa oameni dragi imi spun Moni
63. si acest lucru ma emotioneaza de fiecare data
62. ei nu stiu asta
61. Sau nu stiau... pana acum
60. mamele celor din jur ma iubesc
59. am facut ecologie
58. speologie
57. si astronomie
56. mi-am dorit sa ma fac actrita de teatru
55. imi placea pe scena, mai ales partea cu aplauzele
54. ma uit la Dansez pentru tine
53. uneori mai si plang, dar nu mai ziceti la nimeni
52. o data am plans si la Surprize Surprize (nu ma uitam si la asta, am dat intamplator. Pe cuvant)
51. nu am fost niciodata o eleva silitoare
50. am luar premiul I doar in clasa I
49. in clasa a VIII-a am avut media 8 la purtare, ai mei n-au stiut niciodata asta
48. au stiut insa ca am avut 9 pe primul semestru, tot la purtare
47. m-am apucat de fumat in clasa a VII-a, m-am lasat intr-a IX-a si acum fumez iar
46. nu-mi doresc sa am un copil ca mine la pubertate
45. am avut primul prieten la 13 ani jumatate
44. cand eram mica furam masinute de la rusi, din Bazar
43. imi place Minulescu
42. cartea mea favorita e Marele Singuratic de Marin Preda (si da, am facut marele pacat de a scrie inainte Liviu rebreanu - mersi, Rox)
41. mi-ar placea sa fiu mai citita
40. si sa am mai multa cultura muzicala
39. sa vorbesc engleza corect
38. sunt dependenta de calculator
37. am fost "cealalta femeie"
36. imi place sa incerc sa rezolv problemele altora
35. de fapt sunt experta in asta
34. uneori gresesc incarcandu-ma cu ele
33. imi place sa fac topuri
32. urasc oamenii care nu isi stiu prioritatile
31. visez sa duc o viata gen "Heidi, fetita muntilor"
30. sunt o romantica
29. mi-a placut intodeauna sa par puternica si sigura pe mine
28. ma enervez usor
27. imi place sa stiu ca undeva e cineva care se gandeste la mine
26. nu am stiut niciodata sa raspund la "te iubesc" decat in gluma
25. imi plac focurile de tabara
24. imi plac oamenii care stiu sa cante la chitara
23. mi-e frica de dentist
22. imi place sa raman singura acasa
21. cand sunt singura, casa e dezastru, a se citi dezordine
20. mi-ar placea sa am o ceainarie cu cactusi in geam
19. uneori ma gandesc ca mi-ar fi placut sa fiu farmacista
18. visez la finaluri fericite
17. mi-e frica de singuratate
16. vreau sa am un copil candva
15. o fetita draguta cu parul negru si carlionti
14. pana acum putin timp nu-mi placeau copiii
13. imi iubesc orasul natal
12. imi place sa vad fetze cunoscute pe strada
11. vreau sa stiu povestile celor din jur
10. uneori as vrea sa ma mut in alta tara
9. as vrea sa am sansa de a o lua de la inceput... cam de pe la 14 ani, asa
8. nu as schimba foarte multe lucruri, dar cateva ar fi esentiale
7. aseara mi-am dat unghiile cu oja foarte roz, la lumina lumanarii
6. simt ca am aberat mult in aceste 99 de puncte
5. ii mint prea mult pe cei din jur ca sa nu fiu vulnerabila
4. imi este foarte teama de penibil
3. am o pasiune pentru cercei
2. imi doresc sa ma mut la Sibiu
1. imi doresc o casa mare in care sa locuiasca toti prietenii mei

5 comentarii:

O femeie spunea...

deci, comentez:
15. o fetita draguta cu parul negru si carlionti

carliontzii sunt by default. Par negru... e nevoie de un tata brunet si cu turban :)


si despre Dansez pt tine ..sssst. sa nu zici! ca le faci rating :))

Cub de gheata topit dupa zambete spunea...

Ca o sursa veritabila de inspiratie, mi-ai auds aminte de filmul: 10 things I hate about U. Asa ca m-am pus pe treaba, nu gluma si am postat la randu-mi cele 99 de noi amanunte despre mine. Love ya!

Zurly spunea...

bun..deci inca iti mai doresti "sa ai casa la Sibiu" :X:X:X:X:X

Anonim spunea...

deci:
- gatesti cea mai buna mancare la cuptor cu sunca, cartofi si cascaval!!!!!
- ai fost/sau inca esti fascinata de Gilmore Girls si OC:) si nu spune doar ca iti plac serialele...generalizezi si nu e corect:DD
-urasti zicala: "asa se face...." :)) mi-am adus aminte:)... ca Tu ai nevoie de argumente mai mereu!Pana nu primesti unul valabil mergi pe propria "retzeta".
- mai sunt si altele dar e prea de dimineata:D

Hai ca fug la munca!
te pupppp

Monyk spunea...

Da, asa e. Si Friends, si MASH si One Tree Hill

Da, am nevoie de argumente
Si asta cu cartofii la cuptor... eh, ce mai, sunt buna de maritat. Fac si clatite bune. Si ciorba de perisoare. Si cam atat :))