8 nov. 2009

La multi ani!

Deci a trecut luna octombrie cu toate ale ei frumoase...
Si mi-am dat seama azi, cand am realizat ca e Sf. Mihai si Gavril...
Deci La Multi Ani!

La multi ani, Misu, de la care am invatat atat de multe, despre regasire si despre a iti vedea de ale tale si a nu face compromisuri si despre cum e sa zici mereu totul pe fata...
La Multi Ani Gabi, care, desi aparuta nou in viata mea mi-a facut o sedere la Iasi mai usoara si cu care am uneori atat de multe in comun si avem atat de multe de povestit din trecut si care e o femeie puternica si curajoasa...
La Multi Ani, Ghita, care isi reneaga numele de Mihaela dar pentru cunoscatori... Jihaaadddd!!!
La multi ani, tigane, cu tot cu burta sexi!
La multi ani Mihai, prietenul meu din adolescenta, omul de la care am invatat ce inseamna dorul de duca si pofta de viata, sa te bucuri de lucruri frumoase si sa iti faci prieteni, sa ii imparti cu ceilalti si sa nu-ti para rau de nimic...
La multi ani Mihai de la ILI, cu tot cu zodia ta pe care n-am suportat-o niciodata, dar stii ca am glumit si ca ai fost unul dintre cei mai dragi colegi de acolo. Tot de acolo trebuie s-o reamintesc si Misu asa cum am cunoscut-o eu...
La multi ani Gabitzu (Pansy) si sa-ti traiasca bebeul ala mic si frumos...
La multi ani Madalinei, fosta mea colega din liceu, cu care acum am pierdut legatura, dar alaturi de care am invatat ce inseamna sensibilitatea si poezia, cuvintele frumoase si visarea...

0 comentarii: