22 sept. 2013

dialog

- Daca nu vorbesti cu mine, nu am sa inteleg ce te doare. Si n-am sa te pot ajuta.
- Tocmai asta e problema, nu am ce sa iti spun. As vrea sa intelegi, fara sa trebuiasca sa ma intrebi.
- Deci ceva se intampla
- Nu stiu. Mi-e frica.
- De ce ti-e frica?
- Mi-e frica de tine. Intr-o zi ai sa pleci din viata mea si te voi pierde
- Nu e adevarat
- Ba este. Tu nu intelegi. Poate ar trebui sa pleci acum. Cu cat amanam momentul, cu atat va fi mai greu.
- Vrei sa ma parasesti?
- Nu. Tu ai sa ma parasesti intr-o zi.
- Esti nebuna, incep sa ma enervez.
- Nu sunt. Te iubesc prea mult. Povestile astea nu au niciodata un final fericit. Intr-o zi ai sa te saturi de mine. te-ai saturat deja, trebuie doar sa iti dai seama.
- De unde ai scos-o pe asta?
- Vezi... deja te-ai enervat. Tu nu intelegi. Nu intelegi ca iubirea mea nu este ca toate celelalte. Ca iubirea mea nu este asa cum ai vazut tu in filme si ai citit in carti. Iubirea mea se traieste. E in fiecare clipa. Am nevoie de tine mereu, dar nu te pot sufoca, pentru ca am sa te sperii. Nu pot sa-ti cer sa ma tii in brate de dimineata pana seara, cand te legi la sireturi sau cand te duci la buda. Trebuie sa te las liber, ca tu sa nu ma parasesti.
- Dar te iubesc, stii asta, nu inteleg ce vrei sa fac mai mult de atat.
- Nici eu nu stiu. 

0 comentarii: